Technik organizacji reklamy 333 906
Kwalifikacje: K.1 - Sprzedaż produktów i usług reklamowych (A.26)
K.2 - Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej (A.27)
Czas trwania nauki – 2 lata (4 semestry), system zaoczny
Stwierdzenie „ reklama dźwignią handlu" nigdy jeszcze nie miało takiego znaczenia, jak w chwili obecnej. Reklama stała się bardzo potężnym środkiem przekazu, który wykorzystuje większość firm. Wiedza z zakresu technik skutecznej reklamy gwarantuje zatrudnienie w każdej branży, niezależnie od sektora działania. Program nauczania w naszej szkole łączy umiejętności artystyczne słuchaczy z umiejętnością wykorzystania najnowocześniejszych technik komputerowych. Przewidziana w programie nauka języka angielskiego dodatkowo zwiększy Twoje szanse na rynku pracy, nie tylko krajowym…
Dobry i wszechstronnie wykształcony specjalista od reklamy i public relations znajdzie zatrudnienie w każdej firmie. Według badań GUS wśród pracowników, którym najłatwiej będzie znaleźć zatrudnienie na pierwszym miejscu znajdują się właśnie specjaliści od reklamy, marketingu, kontaktów z prasą i zasobów ludzkich.